დღის გეგმა:
1. გამეორება:
2. ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება:
3. ბლოგზე მუშაობა;
4.პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
5. რეფლექსია.
გავიმეორეთ წინა დღეს სესრულებული აქტივობები.
ტრენერმა ისაუბრა პროექტის მსვლელობის პროცესში სხვადასხვა საჭიროების მოსწავლეთა ჩართვის მეთოდებსა და მნიშვნელობაზე.ინტელის სასწავლო კურსის გზამკვლევში დავათვალიერეთ მოსწავლეთა საჭიროებებზე მორგებული დავალებათა ნიმუშები და ჩვენც შევქმენით ერთი ასეთი ნიმუში, რომელიც შევინახეთ ,,პროექტის დამხმარე" ქვესაქაღალდეში.
ვიმუშავეთ ჩვენს ბლოგზე, კერძოდ ვისწავლეთ საათის ჩასმა ბლოგის გაჯეტებში.
პროექტის გეგმაში შევიტანეთ სასწავლო პროცესის მსვლელობა დეტალიზებულად.
გადასაწყვეტი ამოცანები და შესასრულებელი აქტივობები.
ამ დღეს მოგვიწია როგორც ტექნიკურად, ისე მეთოდურად დატვირთული აქტივობების შერულება.
1. გამეორება:
2. ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება:
3. ბლოგზე მუშაობა;
4.პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
5. რეფლექსია.
გავიმეორეთ წინა დღეს სესრულებული აქტივობები.
ტრენერმა ისაუბრა პროექტის მსვლელობის პროცესში სხვადასხვა საჭიროების მოსწავლეთა ჩართვის მეთოდებსა და მნიშვნელობაზე.ინტელის სასწავლო კურსის გზამკვლევში დავათვალიერეთ მოსწავლეთა საჭიროებებზე მორგებული დავალებათა ნიმუშები და ჩვენც შევქმენით ერთი ასეთი ნიმუში, რომელიც შევინახეთ ,,პროექტის დამხმარე" ქვესაქაღალდეში.
ვიმუშავეთ ჩვენს ბლოგზე, კერძოდ ვისწავლეთ საათის ჩასმა ბლოგის გაჯეტებში.
პროექტის გეგმაში შევიტანეთ სასწავლო პროცესის მსვლელობა დეტალიზებულად.
გადასაწყვეტი ამოცანები და შესასრულებელი აქტივობები.
ამ დღეს მოგვიწია როგორც ტექნიკურად, ისე მეთოდურად დატვირთული აქტივობების შერულება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий